Unilinnun kauppa
Tilaus-, toimitus- ja ostoehdot
Asiakassuhde kanssamme syntyy, kun tilaat tarjoamiamme tuotteita. Samalla hyväksyt yleiset kauppaehtomme:
Pidätämme oikeudet ehtojen muutoksiin ja ilmoitamme niistä asiakkaille, mikäli muutokset koskevat voimassaolevaa tai vireillepantua tilausta.
Tuote- ja hintatiedot
Kaikkien tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät verkkokaupassamme. Hinnaston hinnat eivät sisällä postikuluja, ellei asiasta ole muuta ilmoitettu.
Toimitus ja kulut
Tilauksia toimitetaan vain Suomen alueelle. Tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti Postin Postipakettipalveluiden kautta. Toimituskulut ovat kiinteästi 6,90 €.
Digitaalisilla tuotteilla ei ole toimituskuluja.
Toimitusaika
Toimitamme digitaaliset tuotteet käyttöönne pääsääntöisesti välittömästi onnistuneen maksusuorituksen jälkeen. Huomaattehan, että tilisiirtona tehdyn tilauksen käsittely voi kestää yhdestä kahteen arkipäivää tilauksesta. Toimitamme tilaukset postin kuljetettavaksi yleensä yhden tai kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Pyrimme ilmoittamaan, jos toimitusaika on pitempi kuin edellä mainittu. Tähän liittyvät mm. loma-ajat ja muut esteet sekä tilaustyöt.
Poikkeava toimitusosoite
Voitte tilata tuotteitamme ilman lisäkuluja myös muuhun kuin omaan vakituiseen osoitteeseenne. Merkitkää tällöin oman osoitteenne lisäksi haluamanne toimitusosoite tilauslomakkeeseen. Voitte esim. tilata lahjaksi, jolloin toimitamme tuotteet lahjan saajan osoitteeseen. Samoin voitte tilata omaan väliaikaiseen osoitteeseenne.
Toimittamatta jättäminen
Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tilausta luottotietoihin, puutteellisiin henkilötietoihin tai muihin vastaaviin seikkoihin vedoten.
Maksaminen
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa maksukorteilla tai muulla Stripen tarjoamalla maksutavalla (esim. Google Pay ja Apple Pay). Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Irlantiin rekisteröity yhtiö Stripe Payments Europe Limited.
Stripe Payments Europe Limited
www.stripe.com/fi
Hyväksymällä nämä ehdot Asiakas hyväksyy samalla Stripen käyttöehdot (Stripe Checkout User Terms of Service, Finland: www.stripe.com/fi/checkout/terms ) sekä tietosuojaselosteen (Stripe Privacy Policy, Finland: www.stripe.com/fi/privacy ).
Palautukset
Asiakkailla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.
Palautusoikeus koskee käyttämättömiä tuotteita. Tuotteen ja pakkauksen tulee olla myyntikuntoisia. Tuotepakkauksen avaamisen jälkeen tuotetta ei voi enää palauttaa. Mittatilaustöillä sekä sen tapaisilla töillä ei ole palautusoikeutta. Digitaalisten tuotteiden ja palveluiden osalta palautus on mahdollista vain, jos tuotetta ei ole otettu käyttöön. Palautus ei siis ole mahdollista digitaalisten palveluiden ja tuotteiden osalta seuraavissa tapauksissa: tuote on ladattu tai tuotetta on käytetty. Kuitenkin asiakkaan tilaama toistuvan veloituksen palvelu on mahdollista peruuttaa. Tällöin peruutus tulee voimaan vasta ennen seuraavan laskutuskauden alkamista.
Toivomme yhteydenottoa asiakaspalveluumme kauppa@unilintu.fi ennen palautusta palautuskäytännöstä sopiaksemme. Kuluttaja vastaa itse tuotteen palauttamisesta tai tuotteen vaihtamisesta aiheutuneista kustannuksista.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa asiasta heti vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin uuden tuotteen toimittamiseen liittyen asiakaspalveluumme kauppa@unilintu.fi.
Virhe tuotteessa
Jos tilaamassanne tuotteessa tai palvelussa ilmenee merkittävä materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös yllä mainitun 14 päivän jälkeenkin. Pyydämme Teitä ottamaan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme kauppa@unilintu.fi.
Ota yhteyttä välittömästi vian havaittuanne, mieluiten sähköpostilla. Näin voimme korjata tilanteen mahdollisimman nopeasti.
Ylivoimainen este (Force majeure)
Unilinnun kauppa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Unilinnun kaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, työselkkauksesta tai muusta vastaavasta Unilinnun kaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta tai tilanteesta kuten kuolemasta, sairaudesta tai muusta vähäisemmästä tai inhimillisesti perusteltavissa olevasta esteestä tai häiriöstä.
Tarvittaessa saat lisäinfoa toimitus- ja muista ehdoista sähköpostin kautta.
Tilauksiin liittyvä yhteydenpito ja henkilötietojesi käyttö tilauksesi toimittamiseksi
Käytämme sähköposteihin osoitteita: kauppa@unilintu.fi ja anna.virtanen@soljutelma.fi.
Puhelinnumeromme on: 040 7477 134.
Kaikki tilauksen maksuun ja toimitukseen liittyvä asiointi tapahtuu edellämainittuja yhteystietoja käyttäen.
Lähetämme tilauksessa antamasi tiedot Postin palveluun, jotta tilaus voidaan toimittaa. Saat viestejä toimitukseen liittyen Postilta.
Huom! Posti ei koskaan kysy maksutietojasi, eikä pyydä lisämaksuja tilauksille, jotka olet tehnyt verkkokaupassamme.
Edellämainittujen ehtojen lisäksi hyväksyt henkilötietojesi käytön Unilinnun kaupan tietosuojaselosteen mukaisesti.